09 November 2010

:: PerMuLaAn SeBuAH PeRSAHaBaTaN ::

lama tau aku tunggu Encik XYZ ni call...
sampai satu tahap aku rase die memang tak amek no aku ari tu~~
tak pon die ni tak wujud~~
sesaje nak memain kat chatroom kan~~
agak kechiwa~~



tet tet... msg masuk... sape la tuh.. malas betul nak layan..
"salam, hai aireen"
erk.. no tak naik.. bior la.. malas nak tau sape.. 
ni la padahnye selalu bagi no kat orang.. ntah sesape jer yang msg n call.. padan muke pada diri sendiri :P

kring kring~~
aik call plak.. huhu.. baguz! menjimatkan kredit aku.. huhu
"hello... yer.. ehm sape ni ye.."
.............................................................................................

jeng jeng.. cube teka sape???
mesti dapat teka kan...  huhu Encik XYZ la wei... 

"la... awat ari ni baru call? kan da bagi lame no phone ari tuh.. isyhhh..."
"ok la tu, call jugak kan... segan la nak call"

eleh malu2 pulak... dalam chatroom ari tu bukan main lagik die mengacau aku.. huhu
kitorang pon borak2 la.. dari aku duduk, aku baring, pusing2 sampai tertonggeng2...
macam2 cerita, gaya macam dah lame kenal =P
jus borak2 kosong...

pada pengamatan aku.. die masih best sama macam aku borak kat chatroom dulu.. 
means die boleh buat kawan..
tapi ni baru first impression kan =)
tak rugi aku bagi no talipon~~ dapat kawan baru~~

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


day after day.. time passed away~~ 
aku makin rapat dengan Encik XYZ
kalau tak xcall, die msg..

die memang seorang kawan yang baik.. 
tak macam lelaki lain yang kenal kejap pehtu da nak feeling2 tak menyempat2..
actually
Encik XYZ ni ader kisah silam yang memilukan..
die citer siket2 je la.. tu pon lepas aku bagi die bace blog aku.. 
then die terbaca sekali kisah aku putus cinta ngan herry dulu... n die bagi nasihat... 
hm.. sayu hati aku dengar nasihat die..


then die  citer lak pasal kisah die yang ala kadar lebey kurang same ngan kisah aku tu
dulu die ader aweq jugak.. lame kapel.. syg sgt..
da masuk merisik dak pompuan tuh, plan nak tunang ujung tahun ni tapi tak jadi..
sebab pompuan tu kantoi~ ader laki lain...
juz imagine barang2 nak bertunang dah beransur beli.. then benda tak jadi..

aku tergamam jugak dengar cerita tu.. so die kater.. efek dari kejadian tu die susah nak percaya pada perempuan lagi..
die tau tak semua perempuan sama tapi hati die betul2 terluka..



hm... aku speechless..

die kate lagi.. die tak pernah cerita pada sesiapa pun pasal ni tapi kenapa die cerita pada aku yer? mungkin sebab  kisah aku pun lebeh kurang dengan die
kadang2 kiter lebey selesa kalau berkongsi cerita dengan someone yang pernah rasa apa yang kita rase.. then org tu akan lebey faham~~ yes aku faham!

seperti dia yang selalu memberi semangat pada aku supaya tabah, aku pun sama sentiasa menyumbang nasihat walaupun nasihat aku jarang didengar~~ huhu tak bernas kut =P

********************************************************************

so thanx to be my fren Encik XYZ..
eh.. lupe lak nak citer.. 
kitorang dah share2 emel.. 
dah add fb die..
tagged die..
cume blog die je 
die tak nak kasik kat aku.. katenye tak cantik macam blog aku.. ape da~~

n lagi satu.. die taknak tunjuk muke die.. 
suh mms die tak mau.. katenye muke die macam penjenayah.. huhuhu..
nak ajak jumpe.. apatah lagi~~
tapi takpe.. one day pasti! hee~~

kiter tgk nant~~ 


0 insan prihatin:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space