05 November 2010

:: hidup sebagai single ::


bagaikan ada aura special menjadi seorang yang single =)

ntah dari mana ader aje orang yang tersalah nombor... 
last2 nak berkenalan.. 
pergi mana2 pon, tengok2 ader yang tersangkut mintak no talipon.. 
single kan, bagi je la =P
tapi kalau kat dalam chatroom yahoo messenger no talipon kalau nak kasik kene tapis sikit..
yer la.. dalam internet tu probability bahaya nye tinggi siket =P


sebenarnye bukan gatal sesaje nak jual nombor taoo.. tapi sebab need a friend..
dulu time kapel setia bagai nak rak.. kawan laki pon takde.. 
da single ni.. sunyi..
kawan pompuan memang ader tapi sume sibuk ngan pakwe masing2.. tensen2..

jeles..

tapi sikit pon tak terbukak pintu hati nak carik pengganti.
bagi aku putus cinta bukan macam tukar baju..
perasaan bukan boleh nak replace dengan senang...

ader je orang yang proposed...
tapi sorry la.. 
niat aku cuma nak berkawan.. 
sesape yang tersasar nak hubungan yang lebey dari itu, memang tak dapek la den nolong eh..

banyak pengalaman yang aku dapat dari status single aku ni...
macam2 orang aku kenal.. kalau dulu herry lah je seorang yang aku tau..
sekarang.. amek kau...
yang desperate, yang giler sex, yang kelakar, yang kasar, yang gatal, amek kesempatan.. 
bla bla bla.. macam2 lagik...
seriau tau kalu jumpe yang giler sex tu.. ya allah.. nasib baik aku selamat.. fuhhh



satu hari....
dalam internet...
aku telah mengenali seseorang yang berselindung disebalik nama: 
encik_X (bukan id sebenar)
die ader x-factor yang buat aku rase die ni best.. kot?? 

esok nya.. 
aku dengan sengajanya mencari encik_X lagi kat dalam internet..
tapi tak jumpe... 
rupa2 nya die dah tukar name jadi encik_Y hehehhe

padi hari ketiga.. 
seperti yang aku jangka die telah menukar nama menjadi encik_Z pulak..
kelakar..~~~ =P
sebenarnya aku tunggu die mintak no talipon.. tapi die tak mintak2 pon =( 
so pada kali ni aku sendirik yang bagi no phone aku tanpa di minta. 
hehehe.. (gatal betul)
tapi die kate die taknak~~

walaupun die kate taknak.. tapi aku still tunggu die sms atau call ~~ suspen la die ni :x
sape die encik_XYZ ni ye.. 
bile die nak call aku ni... =) 
die call ke agak2 nanti yek =)


to be continue.....................


2 insan prihatin:

misSbLurRy said...

wooo berani bg no kat tenet,,,eheheh

air33n said...

hehe.. tu la, memang berani tak bertempat =P

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space