08 November 2010

:: no talipon pakai buang ::

kring2~~
erk.. nombor yg tak kenal naik..
huhu "dia" ke ni ek??? mintak2 "die"...

"hello" tetibe rase nervous lak... 
"hello, airin ye? "
" yer saya.. siape ni yer " dup dap dup dap~~
" lar.. semalam kan yg bagi nombor phone tu? ha.. banyak sgt bagi nombor kan orang la tuh.. sampai tak ingat"

erk... adoii kantoi lak..tp semalam aku bagi kat 2 org je.. kat encik XYZ mmg aku yang bagi lah, yang sorang lagi tu budak mane ntah duk paksa2 nak no talipon... 2 3 kali borak asek paksa2.. nahhh aku bagi je... 

"ada bran ke nak teka? mesti takut nak teka kan.. ha... kantoi..." 

isyhh budak ni.. mmg la aku tak tau yg mane satu.. bukan die sorang je yang ader no aku.. tak penah aku save nombor sesape yg aku tak kenal dalam phone!
lagi pon aku bukan bagi no talipon kat sebarang orang.. isyhhh sape ni..

" ehm, yer.. tauu igt tapi lupa la gune id ape ye semalam?" huhuhu ayat cover line
"adi la... isyyhh baru semalam borak dah lupe da... confirm ader bagi no tepon kat org lain gak ni... kan..."

e e eh budak ni... sukati aku la.. aku yg bagi.. bia la.. bukan macam ko paksa2 nak nombor aku.. nyampah r..
"eh ape pulak.. igt2 lupe je.. bukan nye borak ngan  awak je semalam kan.. hm.. awak, sy ader hal siket la.. sori ye, nanti sambung borak leh?"

"ehm.. ok awak free nant msg yer.. saya call"

tup! talian diputuskan.. nak msg? huhu sorry la.. kalau call lagi lepas ni pon taknak angkat.. =P
so macam ni la kehidupan aku.. nombor telifon macam pakai buang je.. kalau rase best simpan jadik kawan.. tapi kalau tak.. sampai setakat itu je lah! ngee~~~
lagik pon bukan aku yang kuar duet... depe yg tipon... duet depe rrr :P

dan aku terfikir.. betul ke encik.XYZ tu tak amek nombor aku ke...
tapi kenapa~~


isyhh.. tacing r die ni.



2 insan prihatin:

misSbLurRy said...

mungkin xyz dah berbini?hurm.. whose kno

dieya said...

huhuhu.. mungkin ker??? ala.. :P

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space