05 November 2010

:: pengenalan ::

actually.. blog ini aku ciptakan kewujudannya bukan untuk menarik perhatian sesiapa atau bukan jugak untuk berkongsi ape2..
cuma.. ader sesuatu "kejadian" dalam hidup aku yang teramat aku sayang dan nak aku abadikan dalam bentuk sesuatu agar ia akan sentiasa kekal dan abadi. =)


sesuatu yang tak boleh aku cerita kan dalam blog aku yang satu lagik tu =P


well.. background hidup aku :
seorang gadis biasa yang sederhana.. tak ader ape2 yang istimewa.. =)
cuma..
kat sini aku nak berkongsi kisah cinta aku... yang aku rasa amat unik dan istimewa..
semoga berkekalan =)




segalanya bermula dengan "berakhirnya sebuah percintaan"






putus cinta... sape yang rase happy bila putus cinta?
pada pengalaman aku yang jiwang semenjak sekolah ni.. putus cinta ni perit.. 
even kalau aku yang putuskan pon paling2 tak setitik dua airmata memang mengalir..
apatah lagi kalau orang yang putuskan... kompom berlenang2 airmata :P

seimbas lalu~~~
perkapelan aku kali kedua dengan ex aku:
herry (bukan nama sebenar) adalah sebuah kenangan yang hebat!
sebab time ni la aku betul2 rase yang aku ni bercinta.. 
yang dulu2 tu cinta monyet time sekolah.. main2 je banyak..
yang ni kire first love la... siap da bawak balik jumpe  family.. da beria beraya same.. 
bak kate orang, makin hari makin syg...


about herry..

(konon2 lah ni henry :P)

die tak hensem mane pon.. tapi sedap lah mata aku memandang.. cukuplah gegar hati aku menatap..(poyo)
die tinggi, n aku pon suke pada laki yang tinggi
die sabar, tak penah marah aku
kalau aku majuk, die pujuk.. 
overall die baik =)

cuma die takdelah pandai.. tapi background die sume dalam tangan aku jek..
ye la sebab kami satu kampung.. satu sekolah pon dulu.. sume aku tau

nak dijadikan cerita.. semenjak die mula bekerja kat selangor die da bz
bila pendapatan die makin tinggi n kehidupan die pon da makin stabil..
die berubah.. perubahan die ketara
tapi aku cuba faham n taknak fikir bukan2..

tapi hakikatnya..
die berubah sebab kehadiran insan ketiga...
yang sentiasa berada dekat dengan die..
berbanding aku yang jauh terpisah beribu2 kilometer..

alasan je kan??
tak pelah.. itu lah nama nye tak ader jodoh

so..  pendek kate aku frust nonggeng lah.. berjurai + berminggu2 aku nangis..
nasehat kawan aku.. "jangan lah dikenang 'arwah' lagi " =P

tapi semua tu hanya perlukan masa je..


so cube teka ape yang akan berlaku seterusnya?? 



to be continue ............................

0 insan prihatin:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space